Jak kupić mieszkanie w Trójmieście z rynku pierwotnego?
Data publikacji 30 czerwca, 2020Zakup mieszkania w Trójmieście to znakomita lokata kapitału, która w dłuższej perspektywie może przynieść niemałe zyski. Nieruchomość jest z ekonomicznego punktu widzenia trwałym dobrem – warto rozważyć zakup lokalu z rynku pierwotnego.
Mieszkanie z rynku pierwotnego w Trójmieście – dlaczego warto?
Mieszkanie od dewelopera w Trójmieście warto kupić z kilku powodów. Przede wszystkim jest to świetna lokalizacja – Trójmiasto uchodzi za doskonałe miejsce do życia i pracy. Poza tym nowe mieszkanie można od podstaw urządzić wedle własnego uznania. Nierzadko w rachubę wchodzi też opcja zgłaszania uwag dotyczących rozkładu pomieszczeń. Wielu deweloperów współpracuje z firmami projektowo-remontowymi, więc od ręki można zamówić tego typu usługi.
Zanim kupisz mieszkanie
Mieszkanie z rynku pierwotnego w Trójmieście to spory wydatek, dlatego na początek każdy potencjalny nabywca powinien zastanowić się nad kilkoma ważnymi kwestiami. Pierwsza z nich dotyczy indywidualnych możliwości finansowych. W wielu przypadkach nie obejdzie się bez kredytu, lecz warto dysponować wkładem własnym – im wyższy, tym atrakcyjniejszą ofertę kredytową można znaleźć. Oczywiście trzeba brać przy tym poprawkę na dodatkowe koszty, np. taksę notarialną, podatek od czynności cywilno-prawnych czy prowizję pośrednika. Ogromne znaczenie mają także konkretne potrzeby w dużej mierze zdeterminowane celem zakupu mieszkania. Hossa to jeden z deweloperów, którzy w Trójmieście oferują nieruchomości w wielu lokalizacjach i odpowiadające różnym potrzebom. Mieszkania przy Placu Unii w Gdyni, w Garnizonie w Gdańsku czy Centralpark w Gdańsku to inwestycje realizowane przez Grupę Inwestycyjną Hossa – przypadną do gustu osobom kupującym lokum zarówno dla siebie, jak i z myślą o wynajmie.
Mieszkanie z rynku pierwotnego w Trójmieście – najważniejsze aspekty
Kupujący zwracają uwagę na takie aspekty jak m.in.: lokalizacja i powierzchnia mieszkania, rodzaj zabudowy, standard, bliskość węzłów komunikacyjnych i terenów zielonych, obecność balkonów i pomieszczeń przynależnych (np. piwnicy) etc.